Szanowni Klienci, opcja płatności „za pobraniem” jest niedostępna z powodów technicznych. Niestety, nie jesteśmy w stanie podać dokładnej daty przywrócenia tej formy płatności. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu i prosimy o wyrozumiałość. Dziękujemy za zrozumienie. Zespół Fitmin.

Procedura reklamacyjna

Zwrot towaru

Jeśli zmieniłeś zdanie i chcesz zwrócić towar, masz prawo odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Okres 14 dni liczony jest od następnego dnia kalendarzowego, w którym paczka została przyjęta. Ostatnim dniem jest data nadania formularza odstąpienia od umowy lub fizycznego zwrotu towaru do firmy Dibaq a.s.

Jak zwrócić towar?

1. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy lub powiadom nas e-mailem: info@fitmin.pl

2. Starannie zapakuj towary w ich oryginalnym stanie, aby uniknąć uszkodzenia przesyłki.

3. Wyślij paczkę na adres: Dibaq Polska, Wałbrzych 58 – 306 ulica Wieniawskiego 7/4

 Nie wysyłaj towarów za pobraniem! Taka przesyłka nie zostanie przyjęta i zostanie odesłana do Ciebie.

4. Zwrócimy pieniądze na twoje konto w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Aby otrzymać zwrot pieniędzy, musisz przynajmniej potwierdzić zwrot towaru do nas.

Inna zawartość przesyłki

Jeśli otrzymałeś zamówienie, a jego zawartość nie odpowiada oryginalnemu zamówieniu, skontaktuj się z nami przez e-mail na adres info@fitmin.pl, sprawdzimy sytuację i zaproponujemy rozwiązanie.

Uszkodzony towar

Po otrzymaniu przesyłki od firmy spedycyjnej należy dokładnie sprawdzić zawartość przesyłki. Jeśli opakowanie jest w sposób oczywisty uszkodzone, prosimy nie przyjmować towaru.

Jeśli przesyłka ma uszkodzone opakowanie, nie musi to oznaczać, że produkt wewnątrz też jest uszkodzony. Możesz odebrać produkt od przewoźnika, ale opisz szkodę w protokole reklamacyjnym z kierowcą.

Jeśli masz wątpliwości, czy produkt w przesyłce jest w dobrym stanie, nie przyjmuj paczki od przewoźnika i skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Postaramy się wysłać Ci nową paczkę.